2014/12/25

LAST TIME


Nie warto tak czekać bez końca.


12 komentarzy:

  1. A to zależy na co. Chociaż jestem zwolenniczką działania, to czasami jednak dobrze jest się wstrzymać (byle nie na długo).
    Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej jeśli brakuje cierpliwości.
      Mocno spóźnione dziękuję!

      Usuń
  2. świetne światło, miękko przechodzi z ciepłego w zimne

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie uchwycone... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem w takim momencie w którym się dobitnie o tym przekonuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że w moim 'takim momencie' będę tkwić całą wieczność.

      Usuń
  5. Ciekawe ujęcie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za obecnośc u mnie, to dla mnie bardzo istotne i sprawia, że jednak moje wracanie do fotografii ma jakiś sens, nawet najmniejszy.
    Pozwolę sobie dodać do obserwowanych i czekam na kolejne posty, żebym mogła się jeszcez u Ciebie zachwycić. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. to zdjęcie ma tyle warstw, że chyba nawet nie jestem w stanie ich wszystkich dotknąć wzrokiem. zrobiłaś jakiś metafizyczny szacher macher!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcie. Niesamowicie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń