2014/07/10

IMPRESSION



7 komentarzy:

  1. No przeglądałam sobie właśnie wczoraj czy tam kiedyś Twojego bloga i chciałam skomentować, ale było mi nieco głupio. Znalazłam go na tym spisie blogów foto i był jednym z niewielu, które w ogóle powinny się tam znaleźć. Jednym z trzech ściślej mówiąc.
    Ale do rzeczy, przeglądałam przeglądałam no i za każdym razem miałam w głowie taką nutkę zazdrości haha, myślę sobie jak ta kobieta dobrze widzi i wychwytuje.
    Liczę, że z czasem i mnie ponownie wejdzie to w krew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, tyle miłych słów. Aż nie wiem co powiedzieć. Dziękuję. Po prostu.
      P.S. Nie ma się czego bać! : )

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dokładnie, wygląda jak malowane, cudne :)

      Usuń
    2. Dziękuję Wam bardzo, bardzo. : ))

      Usuń