2014/11/12

***









pusto
w
środku










6 komentarzy:

  1. jesienne wieczory potęgują pustkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie wieczory działają tak o każdej porze roku.

      Usuń
  2. mogłoby chociaż napadać deszczu do środka, a tu takie suche dni ostatnio.

    podoba mi się u ciebie. cały dzień nosiłam pod powiekami zdjęcie z drzewem, rowerami i przyczepą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle czasu zbierałam się, żeby odpisać, bo tak uroczo to zabrzmiało.. z tym deszczem. :)
      Przemiło czytać takie słowa. Dziękuję najpiękniej!

      Od tamtej pory trochę napadało. I deszczu, i śniegu. Pustka niewypełniona.

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że u Ciebie jest dzisiaj tak pięknie jak u mnie i słońce wypełni tą pustkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce niestety nie jest w stanie tej pustki wypełnić, ale grudzień jest w tym roku i tak zaskakująco piękny.

      Usuń